Klasa T1
Oferujemy budowę od podstaw samochodu typu Pick-up do licencjonowanych rajdów terenowych na bazie Nissana Navary.Wersja podstawowa:
Podwozie:
- elementy nośne dolne Nissan Navara połączone z homologowaną klatką Ireco tworzące przestrzenną ramoklatkę.
Poszycia laminat ( opcjonalnie carbon)
Wymiary:
szerokość 2000 mm
Rozstaw osi 2900 mm
Masa minimalna (FIA) -1750kg
Przednie zawieszenie niezależne Rally-Art, 4 amortyzatory R-shox 2.7" x 10" -skok koła 250mm
Tylne zawieszenie – zawieszenie zależne, modyfikowany most sztywny Nissan Patrol z blokadą LSD , 2 amortyzatory R-shox 2.7 x 18" z radiatorami ( lub 4szt R-shox 2.7" x 14"), skok koła równoległy 300mm , krzyżowy 400mm
Silnik:
Nissan 350z -3500 ccm 280KM/360Nm ( ze zwężką FIA 35mm), silnik przebudowany zgodnie z regulaminem FIA, sportowy-dynamiczny układ wydechowy, sterowanie Halltech (lub Motec),
Skrzynia biegów/rozdzielcza 4x4 :
6-biegowa sekwencyjna Sadev ( centrana blokada LSD)
lub 6-biegowa Quaife ( centralna blokada – Torsen)
Układ chłodzenia:
- chłodnica cieczy z tyłu pojazdu, dwa wentylatory, wlot dachowy i 2 wloty boczne
- chłodnica oleju silnika, chłodnica wspomagania, chłodnica skrzyni biegów, opcjonalnie chłodnice paliwa, mostów napędowych
Układ hamulcowy Brembo.
Zbiornik ATL 170L (lub większy)
Istnieje możliwość zmian konfiguracji napędu i silnika
Klasa T2
Nissan Pathfinder 2.5 dci -190KM seriaMasa minimalna (FIA) – 2150 kg
Rozstaw osi 2853mm
Zawieszenie niezależne z przodu i z tyłu, amortyzatory R-shox 2.7" dwa na koło,
silnik przebudowany zgodnie z FIA - moc ok. 230KM/550Nm
Klatka Ireco
Zbiornik ATL 170L
Klasa TH
Możliwość praktyczne przebudowy z każdego typu samochodu terenowego.Realizacje
View the embedded image gallery online at:
http://www.extrem4x4.pl/index.php/samochody-rajdowe-fia#sigProId95f2c2371d
http://www.extrem4x4.pl/index.php/samochody-rajdowe-fia#sigProId95f2c2371d